duminică, 5 februarie 2017

Felicitari Calatoare "Martisor"

Va povesteam ca luna februarie este una "aglomerata din punct de vedere creativ" :) Ne pregatim de sosirea primaverii, Martisor, 8 Martie si multe alte evenimente legate de anotimpul verde.
Daca doriti sa transmiteti un mesaj de martisor si sa primiti la randul vostru unul, va invit sa participati la editia 15 a Felicitarilor Calatoare.
Realizati o felicitare handmade ce respecta tema propusa, "Martisorul", si pe 25 februarie aflati catre cine va pleca creatia voastra.
Mai multe detalii legate de inscriere gasiti pe pagina Provocari Verzi.

Anul acesta am lucrat impreuna cu Bianca. Ambele felicitari au la baza tehnica String Art. Daca ne-a reusit sau nu, sa ne spuneti voi, noi va spunem ca este pentru prima oara cand lucram aceasta tehnica :)

Felicitarea Verde cu fluturas apartine Biancai. Fluturasul e realizat din doua culori, rosu si alb, pentru a simboliza Martisorul.


Felicitarea mea e realizata in colaborare cu Bianca. M-a ajutat sa cos "Martisorul inimioara", iar eu am cusut paunul. Pentru detalii am folosit crenguta sustrasa dintr-o coronita de Craciun si margele de nisip. Asamblate... iata ce a iesit :)


Ne-a placut mult sa coasem impreuna! Mie mi-a placut cu atat mai mult cu cat mi-a amintit de momentele in care petreceam timpul cu acul in mana impreuna cu bunica mea! Imi doresc sa pot transmite copiilor mei, ceea ce am primit si eu, copil fiind, de la mama si buni :)

2 comentarii: