luni, 28 noiembrie 2016

Copilarim, Bucurii de Noiembrie 11 - 29 noiembrie 2016

Am avut parte de multe bucurii in aceasta luna. Printre cele mai importante se numara Participarea la primul concurs de dans al Biancai. Am reusit sa ma bucur, eu ca mama de realizarea ei, dar sa bucur si privirea celor care au reusit sa vada crampeie in direct din transmisiunea concursului. (Rux, te-am facut o fericita pentru cateva clipe mai stii ? :) )




O alta Bucurie ne-a facut-o Nazdravanul casei. 
Acum 3 ani picta mocheta cu pamantul din ghiveci, azi mi-a facut o destainuire:
- Am pictat cu ruj!
- Unde ai pictat cu ruj? Nu vad pete decat pe pijama...
- Pai...pe perete.
- Care perete, lasa glumele. ( Nu a desenat pe pereti niciodata , pana mai ieri )
- Acolo, vino sa-ti arat!

Si...am vazut...

- Ce e aici?
- E o barcuta!
- Sa fie ultima oara cand mai pictezi peretii. Desenezi pe foaie oricand doresti.
- Nu mami, voi desena o maimutica alta data !

Si nu in ultimul rand a ajuns Bucuria chiar de la Rux :) M-am bucurat la bucuria care mi-ai facut-o in dar. Cred ca a fost cea mai ingenioasa si potrivita alegere sa ma surprinzi cu o mini Matrioshka :) Si in culorile mele preferate. ;) Ce sa mai zic, atunci cand un lucru e facut si lucrat din suflet darul are un efect magic :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu