sâmbătă, 3 septembrie 2016

Zornaitori - instrumente muzicale din tuburi de hartie

Am cautat sa realizez la atelier piese unicat ce lipseau din colectia noastra de creatii. M-am oprit la realizarea unor intrumente muzicale. Intamplator am dat peste o postare a celor de la Talente de Nazdravani, in care la un moment dat povesteau despre Editia editurei Casa, unde gasiti mai multe modele de realizare a instrumentelor muzicale pe placul celor mici.
 


Materiale necesare:
  • role de hartie
  • baloane
  • fetru
  • elastice
  • accesorii decorare
Mod realizare:
 - Am introdus boabe de fasole in rolele de hartie si am acoperit orificiile cu baloane. (se taie partea mai ingusta a balonului si cea ramasa se imbraca pe tub)  
- Am invelit tubul in fetru. Am renuntat la lipici pentru a fixa fetrul, in favoarea benzii dublu adezive. 
- Decoram tubul cu elastice colorate si alte accesorii din fetru.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu