vineri, 12 august 2016

Saptamana piratilor - clubul de vacanta

Dupa concediu am revenit in forta cu o noua tema saptamanala din cadrul clubului nostru de vacanta. Ne-am transformat in pirati si am parcurs pe parcursul intregii saptamani diferite obstacole in gasirea comorilor ascunse. 
Luni: Am realizat o palarie si binecunoscutul petic al piratilor :) , (ambele din hartie)





Ne-am jucat Jocul : "Descoperă culoarea cu ajutorul zarului" - piratul nostru a fost vrăjit, un inamic i-a șters culorile. Pentru a le descoperi, copiii aruncă zarul și în funcție de numărul bulinelor de pe acesta, vor colora fișa urmărind cu atenție codul.




Marti: Am realizat "Harta comorilor", cei mici au colorat harta, ulterior ne-am ajutat de flacăra unei lumânări pentru a-i da un aspect "învechit".



Joc : "Sticluța cu porunci" - copiii aleg o sticluță care conține un bilețel. În funcție de sarcina pe care o îndeplinesc vor primi o recompesa.




Miercuri: am cautat cheița de la Cufărul Comorilor. Am avut de parcurs mai multe obstacole:



 1. Găsește diferențele

2. Proba matematică - găsește și lipește tot atâtea elemente câte iți indică cifra.


Joi: am căutat cristale și am creat propriul cufăr cu comori





Vineri: dedicata Curiozităților :
  • Drapelul Jolly Roger, cu fundalul negru, craniu alb și două oase încrucișate, a fost proiectat pentru a fi cât mai înfricoșător. Acest fanion nu a fost folosit de către toți pirații.
  • Pirații considerau că purtand cercei, își îmbunătățesc imaginea.
  • Pirații considerau că femeile la bordul navei lor aduc ghinion. De asemenea, ei credeau că fluieratul pe o navă ar schimba vremea buna in una furtunoasa ("să fluier o furtună").
  • Aproape toți pirații au furat navele lor, deoarece nu puteau cumpăra.
  • Piratii, probabil nu au avut papagali care vorbesc.
  • Pe insula St. Thomas din Caraibe veți găsi un loc numit "Castelul Barbă Neagră". Se crede că în acest loc, celebrul pirat a petrecut multe ore în căutarea navelor ce se apropie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu