joi, 7 iulie 2016

Turnul lui Rapunzel

Atunci cand "se naste"o idee pentru atelierele de dezvoltare creativa nu stau prea mult pe ganduri si ma apuc intens de adunat materie prima. 
Provocarea e cu atat mai mare cu cat in loc de unu sau doua rezerve, trebuie sa adun materiale pentru mai mult de 10 copii :). Ajung uneori sa ma dea afara din casa, cutii mai mari, cutii mai mici, sticle de plastic, de apa sau lapte, role mai lungi, mai scurte, mai inguste sau mai groase, lemn, textile si lista poate continua la infinit, atata timp cat reciclez tot ce prind :)
Ma bucur ca am reusit sa pun in practica proiectul al carui materiale au fost adunate pe parcursul unei luni intregi, daca nu mai bine :) Nu am facut altceva decat sa adun role de diferite dimensiuni, sa le asamblam frumos si sa obtinem un minunat turn al frumoasei Rapunzel.
Dar ce ne facem cu parul lung al fetei? Era mai simplu sa procur lana galbena pe care o impleteam intr-o preluuuungaaaaa cosita. Insa, cum suntem la un atelier creativ, ce ar fi sa nu ne rezumam la totul "de-a gata", astfel am avansat un pic cu lucrurile si am pictat si cositele, impletite initial din sfoara. Mai e nevoie sa va spun cat de incantati au fost? :) "Doamna, niciodata nu am pictat parul ":)))
Am pictat cu verde tot ce inseamna carton. Apoi am trecut la finisaje prin adaugarea unor detalii, iarba si flori, sclipici pentru liane.
Eu zic ca ne-a iesit minunat! Copii incantati, materie reciclata, creativitate dezvoltata, misiune indeplinita!
Pana una alta mai am de adunat cateva cutii de la servetele, pentru proiectul ce urmeaza...! :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu