duminică, 15 mai 2016

Arc din bat de inghetata

Ce faci cu bete de inghetata? Incerci sa reciclezi, inventezi, creezi :) si sa le inscrii la concursul desfasurat aici. 
Prima lucrare pe care am reusit sa o inscriu este un semn de carte, mai multe detalii chiar in rubrica Concursuri.

Dar nu m-am oprit decat la o singura creatie, am ales sa fac altceva, ce a necesitat mai multe zile de lucru. 

Iata cum am realizat Arcul "Provocari Verzi":

 
  • Pentru a realiza un arc e necesar sa indoi betisorul de inghetata. Dar cum procedezi? E posibil oare? E posibil cu putina documentare, si mai ales rabdare :)  Cum faci: batul de inghetata il cufunzi intr-un pahar cu apa fierbinte. Il lasam acolo pentru cateva ore bune, si treptat il mai scoatem pentru a verifica cat de "elastic" a devenit. Indoim atent si il cufundam din nou pana il vom arcui atat cat e necesar. Procesul acesta a durat cam 3-4 ore.
  •  Cand am reusit sa il arcuim, il vom fixa in interiorul unei cani sau pahar pentru a se usca peste noapte. Dupa ce se usuca forma se pastreaza.
  • Am realizat o sageata din scobitoare si hartie colorata.
  • Am pirogravat arcul cu sigla "Provocari Verzi", voi insa, il puteti decora sau picta cum doriti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu